2016. április 26., kedd

Vannak ilyen napok




Amikor az SF Kitklub ŐRÜLT készletet a kezembe vettem, rögtön beugrott a húsvéti fotósorozat a lányokról amin a rucijuk pont a kitklub színeiben pompázik.





Múlt héten a Pirexben vettem egy szivecskés szalagot amit nagyon szerettem volna használni. 
Kint is hagytam az asztalomon és egy fehér alapkartonra ragasztottam belőle egy csíkot.
A SF KitKlub áprilisi csomagjának virágos papírjábol vágtam hozzá még egy csíkot és azt is ráragasztottam.
Aztán jött két PL kártya, az egyikre pecsételtem a Bélyegző Kitklub egyik darabjával, átrajzoltam Heidi Swapp Minc toner inc makerével és kapott egy arany fóliázást.




Ez hozta magával az arany díszítést az oldalon. Dekorfóliával aranyoztam be az alapkartont és a csipiketm majd egymásra rétegeztem mindent.





 A fotóra a bélyegző kitklub feliratait  használtam.





Felhasznált termékek/Supplies

Bélyegző KitKlub_Őrült
Scrapbook KitKlub_Őrült

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése