2017. január 5., csütörtök

Változás......



Úristen! Csak most látom, milyen régen írtam már a blogon.

Az az igazság, hogy elég jó kifogásom van a távolmaradásra. néhányan tudják az okát, most nem fogom részletezni.
A lényeg, hogy a VÁLTOZÁS a legmegfelelőbb szó rá.

Ezért is passzol megint a Scrapfellow KitKlub az életembe, bár a változás már pár hónapja megtörtént, de egy hosszú folyamatot indított el ami alatt még rengeteg dolog, és velük az én változásom is tovább folytatódik.

Most viszont egy olyan oldalt sikerült alkotnom, ami egy karácsonyi fotóval készült és ez a fotó, és a hozzá kapcsolodó történet döbbentett rá, hogy mekkora változások mennek végbe a számunkra fontos emberekben is.
Legjobb példa erre a gyerekünk.
A gyerekek napról napra változnak, és mi észre sem vesszük.

Én december 24-én döbbentem rá, hogy az a kis puha, illatos baba akit szinte tegnap még pelenkáztam, most egy mininő, aki elkéri szentestére a piros szájfényemet és úgy használja, mintha minden nap ezt csinálta volna.

Az oldalon a fotó és annak színei dominálnak, nagy címet sem raktam rá, mert ez a kép nekem teljesen visszaadja azt amit akkor éreztem.



Ezért is van minimális díszítés, hogy  fotó "kiugorjon" az oldalból, a még jobb hatás miatt meg is emeltem 3D ragasztóval.


A 12 a decemberi 12. szülinap miatt került az oldalra, a pingvin az igazi téli gyerek jelképe.





Felhasználtam:
Változás KitKlub Scrapfellow


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése