2016. április 4., hétfő

Today - maradékokból



Mint gyakorló scrappernek, rengeteg maradék papírom van amiket sajnáltam kidobni.
Gondolom nem vagyok egyedül ezzel a problémámmal....mármint a kisebb-nagyobb fecnik tartogatásával.

Vannak PL kártyáim is amiket nem használtam fel, mivel a project life nem nekem való foglalatosság.

Most leültem és elkezdtem összerendezni ezeket és arra gondoltam, hogy pár összeillő darabot valamilyen módon fel kéne használnom.

Most húsvétkor készült néhány nagyon kedves fotó Fanniról és az öcsém lányáról amiket már ki is nyomtattam.
Kiválasztottam egyet és a maradék papírokkal és PL kártyákkal elkezdtem pakolgatni egy alapkartonon.

Aztán kipattant a szikra....
Kivágtam a "TODAY" felírtaot a kartonból és alá ragasztgattam mindent, a tetjére meg tettem egy F rózsát és pár szócimkét.




A felső sor lett a domináns a fekete-fehér fotóval és a T alatti csíkos papírral, ezt hivatott egyensúlyban tartani a lap aljára ragasztott csíkos háromszög.



Az alsó sor szöveg sokkal lágyabb, szerintem ettől igazán csajos lett az összhatás, amit még erősítettem a rózsával és a szövegcsíkokkal.




A végén a kommentet körbeírtam a papír szélén, hogy keretet adjak az egész oldalnak.
Ti hogy használjátok fel a sok maradékot?



Az oldal elrendezésenek ötletét a Glossamerblue-n találtam.

1 megjegyzés:

  1. Én is sajnálom kidobni a maradékokat. És időről-időre előveszek ugyanígy egy-egy adagot, és megpróbálom beolvasztani egy oldalba. Pl zászlók vagy hosszú csíkok formájában fotó alá. Vagy jól lehet belőlük köröket/rombuszokat is kivágni (igen, ollózva kicsit macerás ...), és ezeket szintén jobban fel lehet használni. Néha azt a "feladatot" szabom ki magamnak, hogy csak egy alapkartont használhatok, az összes többi maradékokból kell hogy összeálljon :-) És akkor elfogy egy adag. Nagyon tetszik az oldalad!! Jók ezek az óriási betűk, és tényleg olyan kis finom oldal lett.

    VálaszTörlés